02 July 2011

HARI SUKA SUKI =D

Semlam hari yg pling indah bg aku lh tak tahu plak korngg kan kan ..
smlm kan aku kua n kawan2 ahmad biee aku hee nak tahu tak sape aku sebot kan yee.. NUR
DIN ,APEK ,AYOL ,HARITH GEMOK and the last AHMAD AKMAL hee best best besst gilee doee..
HAHA
sebelum to din ade ckp n aku dea nak ajak aku g dinner kat hotel RADIUS yg kat n bb to , pasto kan mknn abis ,,sbelum kteorg nak gerak to kan ade mat saleh ny gi kencing kat longkang HAHA tenampak aku dgn tak sgaje HUUUU..
tap kan lme plak to mat saleh to kencing aku toleh lg skali ingat kan da kee dea abis kencing rupe nye belum aku ape lg aku tak tgok pungg gilee kee jd gile aku nty karang bie aku mara aku HAHA im sorry biee hee sesudah to baru lhh aku gerak n din , amatbie, n apek pgi jalan2 kat kl TOWER hee..
tmpat to cm romentik siot HAHA , kite org tangkap gmbar hee suke nyee sebenarnye kan aku suke tangkap gmbar tapi aku malu lhh nak menunjuk-nunjuk karang orgg ckp ape nta kann huhuuu..
selepas sesudah to aku pg mkn kat western kampung baru HAHA chicken chop sedap nyee walawehh sayang aku blnje akuu SUNGGUHH TERHARU YG TERAMAT HEE .. and then pas mkn pg danau jap saje je jalan2 ,nak tgok suar trex jee ,,nak beli tp nga pokai time to hee malu lhh nak ckp kat sume orgg ape lhh to kan privacy aku mane bolehh ckp kat orgg bgtahuu pung tak boleh sebenarnye tp aku cite jee kat blog aku nyy saje suka suka mencari kje huhuhuuu kau adee HAHA ..
gempak siot HAHA ..
ito je lhh cite aku :)
                                             TAKEN BY ahmad akmal b  ahmad 
                                               WRITTING BY nur amirah bt zakaria


                                                              nurdin n apek
                                               sayangg biee :)